dijous, 31 de gener del 2013

Sant Jordi se'n va de birres amb el Drac

Que pasaría si el conte de Sant Jordi acabes amb el cavaller i el drac prenent algo i la princesa allà mirant? Com si em fiques a la cova del drac vaig entrar a la cerveseria George and Dragon, situada molt a prop de Passeig de Gràcia, al carrer Diputació 269. D'un temps cap aquí he descobert el mon de la cervesa artesana, d'importació, d'edició limitada... (encara que no en consumeixo, jo soc de Coca Cola), ja que tinc uns amics que s'han aficionat i es un mon fascinant! M'encanta descobrir bars nous, que m'expliquin el perquè d'una producció o d'un altre i anar sabent una mica mes d'aquet mon, que es inmens. El local esta replet d'ampolles, barrejant el blanc de les parets i el sostre amb la fusta de les escales, la barra, les cadires i amb el vidre dels gots i ampolles. Potser no trobaràs cada cop que vagis les mateixes marques o varietats, pero aquí es on ho fan be ja que si no varien no es pot descobrir aquet mon completament. Es un mon en el que pots endinsar-t'he de moltes manares, pots col·leccionar xapes, ampolles, posagots, histories, etiquetes, edicions extranyes o simplement beure i gaudir dels moments.
Tot va començar farà gairebé un any, en un festival anomenat Barcelona Beer Festival que igual que jo, va començar el camí al mon de les cerveses.

1 comentari:

  1. Quin antro!

    A Catalunya no en tenim ni idea de cerveses pel que he pogut parlar amb alemanys jaja

    ResponElimina

Fotos