dijous, 7 de febrer del 2013

Cero temps... mix de dos findes fora de la ciutat

Propòsit d'any nou: organitzar millor els temps d'entrega de treballs.
Dit aixo avui parlaré de dos llocs que vaig descobrir fora de Barcelona, un a Tarragona i l'altre a Molins de Rei.
A Tarragona vaig anar a fer una calçotada, àpat tradicional català i que no soporto... pero, per no fer un lleig i quedarme sola a casa vaig anar i vaig gaudir d'unes bones costelles a la brassa. El restaurant va ser fantastic i despres d'atipar-nos com mai (amanida enorme, costelles a la brasa, gelat de vainilla amb suc de taronja i per acabar uns xupitos de Tequila) vem anar a fer un volt pel poble i aixi fer baixar tot el menjar abans de tornar a casa. El poble te una zona amurallada i dins pot trobar botigues de tota mena, pastiseries preioses, perruqeríes, merceríes, l'ajuntament, l'esglesia... El poble es diu Montblanc i està a Valls, el recomano molt per pasar un día tranquil.
Montblanc

A Molins de Rei hi vaig anar a veure la Fira de la Candelera, no recordo haver estat mai i he de reconeixer que em va agradar molt, no la vaig acabar de veure de lu gran que és, jo crec que abarca mig poble! Jo, que no soc gaire de futbol em vaig deixar enganyar i a part de visitar la Fira vem entrr a un local on hi havía cervesa d'importació, pero he de dir que va ser la decepció del día, em sap greu pero la atenció, els preus i la colocació de l'espai no em van agradar gens... A la Fira em vaig afartar de veure parades amb garrapinyades, vaig estar molt temptada d'agafarne pero crec que amb tant de sucre que porten hagues acabat de cap al dentista. La Fira esta dividida en zones, una dedicada a les plantes, als animals, a la artesania, pots trobar, diría jo, de tot; inclús molts comerços van aprofitar per obrir en diumenge i aixi intentar captar algun client més.
Fira Candelera (el nom del bar no el poso sencer pq no em va agradar, pero si algú vol esbrinar...)

1 comentari:

  1. Propòsit d'any nou a Febrer ;)

    Montblanc és maco, hi vaig estar una vegada.

    ResponElimina

Fotos