dijous, 3 de gener del 2013

30 Seconds to Mars i el Club Sant Jordi

30 Seconds to Mars es un dels meus grups preferits, quan no vull escoltar el món que m'envolta poso alguna de les seves cançons a un volum considerable i em deixo emportar, així que quan vaig saber que veníen a Barcelona la meva germana i jo vem comprar entrades. Jo pensava que sería al Palau Sant Jordi pero al fixar-me em vaig adonar que el concert era a un lloc anomenat Sant Jordi Club, ja pensava que ens havien timat o algo quan em van dir que era una sala anexa al Palau, mes reduïda, pero de veritat. El 18 de desembre de 2010 enfilava cap a Montjuïc amb l'emoció al cos per conèixer el grup després de contestar una pregunta on una servidora afirmava que es tiraría en paracaigudes (si calia) per conèixer els integrants.
18-12-10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fotos