dijous, 24 de gener del 2013

Calaix de sastre, art i el carrer Petritxol

Objectes i art, Montfalcon
Pasejant per Portal de l'Àngel, al arribar al carrer Boters, vaig descobrir una nova botiga plena d'objectes curiosos, igual que l'emplaçament. Situada al vestíbol del Palau Castanyer, les cotxeres i el primer pis, podem trobar un munt d'objectes per regalar o per autoregalar (que de tant en tant va be), una secció de records de la ciutat com samarretes, ninots de toros (¬¬), tasses; xapes d'estil antic o de marques conegudes mes actuals i una secció d'art. Tenen una galeria on exposen cuadres, fotografíes o qualsevol tipus d'art de diferents artises; tenen també una zona on els objectes son fets amb materials reciclats, com uns bolsos fets amb discs de vinil i una cosa que em va cridar l'atenció va ser que teníen com unes enganxines per posar a la pared perquè et facis la teva pròpia obra d'art a casa (potser es una mica exagerat aixo d'obra d'art). La botiga s'anomena Montfalcon i ja porta un temps pero jo la vaig descobrir fa uns dies, de vegades no t'adones del que tens davant dels ulls. Sense seguir un rumb concret vaig anar a parar a les galeries Maldà on vaig pasar per tot d'aparadors curiosos i bonics fins arribar a la plaça del Pi i d'allà directe vaig endinsar-me al carrer Petritxol, quina delicia de carreró! Botigues, bars, joieries, galeries d'art, una llibreria i moltes mes coses que esperen ser descobertes pels vianants. Jo em vaig enamorar d'una botiga plena d'objectes de decoració entre els que destaco uns capçals de llit de ferro forjat, em tornen boja ^^. Amb el fred d'aquets dies només tinc ganes de posarme les orelleres, una bufanda, un bon abric i pasejar descobrint mes racons de la meva ciutat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fotos