dijous, 17 de gener del 2013

Un petit racó anomenat Palau Reial

L'altre dia, després de fer un cafè no tenia ganes de tornar a casa i com ja feia temps que volia visitar un lloc de Barcelona vaig agafar el Tram i em vaig plantar a la porta del Palau Reial. Només entrar ja vaig veure la imponent font amb "salt" d'aigua i la estatua d'una dona, tot envoltat de gespa i floretes que, tot ser hivern, lluïen molt maques. Hi ha un plànol del parc on indiquen rutes/camins o la situació d'algunes escultures, bustos o adorns; no cal mirar-se'l, pots anar caminant tranquilament i girar a dreta o esquerra segons el gust i descobrir el que amaga el parc. Està ple de bancs on parar i gaudir de les vistes, del silenci o del cant dels ocells, si hi han. Com el seu nom indica podem trobar una gran edificació anomenada Palau Reial, ja que durant un temps va ser la residencia de la familia reial Espanyola. Amb diverses zones ajardinades es ideal pels mesos d'estiu i primavera per estirarse una estona i deixar l'estres de la ciutat de banda, estudiar, llegir o simplement estar-hi. Un espai de tranquilitat on fer esport també, ja que la borera de la entrada principal es molt amplia i disposa de fonts i zones amb gespa que es poden utilitzar per la practica del footing o la bicicleta.

2 comentaris:

  1. Quin raconet mes monu!!!
    M'encanta!

    Volem descubrir més!

    MUACKS!

    ResponElimina
  2. No es dels parc més macos de Barcelona precisament, a mi no m'agrada massa, però això té lo bo que sol estar bastant buit i al sortir de la uni anar alla està força bé si hi ha temps.

    Keep it going!

    ResponElimina

Fotos