dijous, 28 de febrer del 2013

Candy Crush Saga Experience

Pack de merchandising :)
Diuen que tinc sort i sempre hem toquen coses pero de moment estic estudiant i fent pràctiques no remunerades, no m'ha tocat la loteria i el meu sector profesional cada dia es tambaleja mes. El fet es sencill, si vols que algo et toqui primer has de participar, i aixi va ser com vaig sortir escollida per asistir a l'experiencia Candy Crush, un joc de Facebook. 15 vem ser les afortunades i una d'elles es va endur un Ipad (jo no, no sempre hem toca tot). La cita era afterwork i no va acabar fins les 22 mes o menys. Ens van donar de beure, de menjar i ens van deixar jugar, preguntar, riure i gaudir d'una velada molt distreta. Els creadors del joc ens van fer 5 centims sobre l'empresa, el joc i d'altres projectes. Tot organitzat per la web Nosotras i King en un lounge bar anomenat Ornina, tot un lloc per descobrir on hi ha una discoteca, un restaurant i un bar preciosos. Em va sorprendre força la rebuda i posada en escena de tot, les noies de la organització eren molt amables i estaven pendents que tot anes be. L'apat no me'l esperava, si mes no, no tant abundant i bo. Van portar tot tipus de menjar, desde pinxitos a rissoto al funghi finalitzant amb una macedonia de fruites per fer-ho baixar tot. Ornina esta situat gairebe al costat de l'Illa Diagonal, just al darrere d'un altre bar anomenat Piscolabis i amb vistes al hotel Hilton; s'entra pel carrer paralel a diagonal. Com a final de la CandyExperience ens van obsequiar amb una caixa amb merchandising del joc, una pasada! Inclús hem van fer una petita entrevista per saber la meva opinió sobre l'esdeveniment ^_^

El pack porta:

  • Una llibreta amb boligraf negre
  • Un usb en forma de carmel de 2Gb
  • 4 "pilotes" anti-stress (una pilota i 3 amb la forma d'alguns caramels del joc)
  • Una funda per Iphone 4/4s
  • Una funda per Iphone 5
  • 3 xapes (I <3 games="" king.com="" li="" sweets="">
  • Una bona pila de dolços de formes, sabors i tamanys diferents

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fotos