dijous, 14 de febrer del 2013

Transbord

Les línies 1, 3 i 8 del metro s'ajunten a la Plaça d'Espanya. Mai he agafat la L-8, pero la L-3 i la L-1 son habituals en els meus desplaçaments, ja que em combinen força be. L'altre dia em vaig adonar que al vestíbul d'aquet gran transbord ha obert una "cafetería", feia força que el local estava tancat i no sabia el perquè... la crisis, la falta d'iniciativa, problemes legals; tot era posible en aquell espai buit de l'estació, fins fa una setmana (i poc). El negoci tracta de vendre cafes i pastes per la gent de pas, no hi ha cadires, taules o res que convidi a estar més estona de la necesària, que sempre serà una mica més que l'espera d'un metro (si no hi ha vaga). Ara que s'ha posat de moda tot aixo de la reposteria creativa, els cupcakes (que no magdalenes), els pastissos, les galetes decorades i tot tipus de menjar sa sembla que han aprofitat per obrir. De moment per el que he vist està força be, tinc pendent una consumició per saber si el producte oferit es bo, pero jo vaig amb preses i no puc parar ni el que dura l'espera entre metro i metro. Ideal per si has oblidat agafar algo per mig matí o reculls als nens i no els has fet un bocata.

1 comentari:

Fotos