dijous, 7 de març del 2013

Hi ha un Tiger ala ciutat (o tres)

Aquet nadal vaig descobrir la cadena de botigues Tiger, estan plenes de chorradetes i de coses molt útils (o inutils), desde el bany fins a la oficina. L'altre dia vaig pasar per la que tenen a la Ronda Universitat en busca de llavors de rosella, per cuinar. No en teníen en aquell moment pero vaig gauduir molt de la resta de coses, pensant que faria amb aixo o allo altre, quines fotos posaria en el marc aquell, histories que escriuria a la llibreta de mes enllà... A part del que venen el gran atractiu que tenen es el preu dels seus productes que molt cops no supera el parell d'euros. Ara tinc pendent tornar per comprar les llavors i qui sap, potser cau algo més. Inclús tenen menjar tant per fer, com fideus, com per picar entre hores, com galetes amb caramel. A la foto he posat unes boses que tenen d'aquestes de més d'un ús, que ara amb aixo del reciclatge están força be, també surten paquets de mocadors que em van fer gracia per l'emboltori basicament, una petita llibrete amb punts de colors, per donar una mica d'alegria i un bloc de notes d'estil cuadre amb el caballet i tot junt amb un conjunt de llapisos per dibuixar; per últim també he posat articles de bany, on es posen els raspalls de dents, unes floretes decoratives... Hi ha de tot com es pot veure, si en alguna ocasió s'ha de fer un regalet i no se sap que fer crec que es una bona opció mirar a les botigues Tiger.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fotos