divendres, 15 de març del 2013

Un passeig pel Born i una mica de cervesa artesana

Aquet cap de setmana pasat ha estat intens, desde dijous fins diumenge (normalment els meus cap de setmana van de dissabte a diumenge, aquet es una exepció). Tot va començar dijous que vaig quedar amb una amiga per acompanyarla a la presentació d'un llibre, va estar molt entretingut i vem poder cotillejar de gust, tant que em va recomanar una miniserie de la BBC, Norte y Sur, i va ser sopar i posar-me el primer capitol, ERROR!!, no vaig poder parar fins acabar els cuatre aixi que vaig anar a dormir un pél tard (4 del mati...).
Divendres vaig anar a fer les meves practiques habituals i per la tarda tocava excursio amb la clase pel Born, quin fart de caminar. Ara estem aprenent a fer de guies i cada alumne tenia un lloc asignat per explicar, pero som tan poc asenyats que molts no van preparar el recorregut i vem donar voltes i voltes pels carrerons, plaçes i llocs macus del barri. Finalitzada la clase practica vem fer angles, aborriment total pero s'ha de fer i llavors, per mi, va vindre la millor part, dirigirme a la Cúpula del centre comercial Las Arenas, on es celebrava el Barcelona Beer Festival! Per segon any han organitzat aquet esdeveniment on donen a coneixer cervesa artesana d'arreu del mon, un festival que dura tres dies on tot gira al voltant de la cervesa artesana, no trobaras cap Estrella ni similars. Aixi que entre cerveses, un encarrec dissabte molt especial (del que encara no puc dir res...) i mes cerveses va pasar el meu cap de setmana.

*Editaré amb foto quan tingui temps d'editarles i montarles*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fotos